HTML

2013.06.15. 19:20 Nickxi

Gyengék vagyunk..

Korábban írtam már arról,hogy mindennap háború dúl bennünk.Vannak jobb és rosszabb napok. Az enyém ma egy rosszabb volt,ebből a szempontból.Annyira könnyen eltudunk csábulni,hogy az hihetetlen,pedig eddig tartottam magam.Most ezért kicsit haragszom is magamra, mert eddig tényleg jól ment. Minden kísértés elpször csak halkan jön, hogy " csak egyszer", "csak most", "csak egy kicsit". Most ott voltam,hogy egy kicsit, de olyan rossz volt mert megint ráeszméltem, minek ez? Minek kell ez a kicsi is, amikor nem ad semmi különöset? Miért engedelmeskedjek a testemnek?Igaz,hogy sokáig ezt tettem,de ezzel sem magyarázható meg.Próbálok , sőt nem csak próbálok, megteszek mindent,hogy ellenálljak!

"Ne uralkodjék tehát halandó testeteken a bűn, és ne engedelmeskedjetek kívánságainak. "

Rómaiaknak 6,12

Szép estét Nektek és sok kitartást a mindennapokra! :)

hqdefault.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://godsgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr635362889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása