HTML

God's Girl

Friss topikok

Címkék

Archívum

2013.05.31. 12:39 Nickxi

Sziasztok ! :)

Ahogy a címben is olvasható, nem lehet nehéz kitalálni miről is szól ez az egész. Igen, megpróbálok erről írni és talán egy kis segítséget , erőt és kitartást adni a hétköznapokhoz. Mindenki tudja, miről is beszélek. Római katolikus vagyok, kiskorom óta . Beleszülettem úgymond a vallásba, de a vallás szó manapság túlságosan hideg, vagyis pont azért mert olyan tartalmat adtak neki.Nem mindegy, hogy hívő vagy vallásos. Annyit tudok még elmondani, hogy sokáig küzdöttem magammal, a hitemmel. Sokszor voltak kételyek bennem, és mindig más emberek miatt akik ahogy látszik is sikerrel ingattak meg a Hitemben.Ám mindig visszataláltam Istenhez,mert sosem hagyott egyedül, nem úgy mint azok az emberek akik teljesen biztosak a saját igazságukban. Ez a legnagyobb jel. Az Úr mindig ott van Veled, akár meghallgatod, akár nem.Szép lassan rájöttem,hogy minden "jónak" tűnő dolog, ami mások szerint volt az, én meg csak nem akartam kilógni a sorból eltérített Tőle. Na meg az, hogy ne lógjak ki a sorból, a legviccesebb az, hogy még így is kilógtam, hogy velük voltam. Nagyon bántam ezt és bánom ma is, hogy sokszor még most is ezt teszem. Félek, de nem kellene ezt tennem, hiszen Jézus is azt mondta, hogy " Ne féljetek!". A félelem a legnagyobb ellenségünk, ami távol tart attól, hogy bátran vállaljuk azt amiben hiszünk. Félünk másoktól, mert ha a többség mond egy dolgot csak az lehet igaz ? De érezzük, hogy nem így van. Én nem akarok félni, és szolgálni akarom az Urat, ahogy megérdemli és ahogy igértem neki, és igérem. Nem akarom, hogy miattam szomorkodjon. A blogot pont azért akarom útjára engedni, mert kicsit körülnéztem az interneten és sok dolgot találtam ami segít elterelni az igaz Útról. Én pedig a példámmal azt akarom, hogy ilyet is lehessen olvasni, akkor is ha csak egy blog. Ez is valami. :) 

"Ezért örülni fogtok, noha most egy kicsit szomorkodnotok kell, mert különféle kísértések érnek benneteket, hogy a próbát kiállva hitetek, amely értékesebb a tűz próbálta veszendő aranynál, Jézus Krisztus megjelenésekor méltó legyen a dicséretre, a dicsőségre és a tiszteletre."

1 Péter 1,6-7

christ.png

Szólj hozzá!

Címkék: idézet rólam Biblia


A bejegyzés trackback címe:

https://godsgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr55337408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása